Budapest felett

2015. február 03. 23:54 - Rizsavi Tamás Photo blog

Déli Pályaudvar - Élet az emberek után

Így fest most a bezárt pályaudvar

Január 31. Szombat óta nem indít és nem fogad vonatokat a Déli Pályaudvar. Ismét megcsúszott az alagútnál lévő támfal, ezért a vasúti közlekedés bizonytalan ideig szünetel! A jegypénztár, a pizzás, a boltok működnek, csak, embert elvétve, vonatot egyáltalán nem találni az állomáson. Készítettem egy fotós sorozatot az állomáson.

Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal!
Csatlakozz IDE! :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rizsavitamas.blog.hu/api/trackback/id/tr557139133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TodorovRebeka 2015.02.04. 01:03:43

Rettenetesen szeretem a képeidet! Fantasztikusan bánsz a kamerával. :) Csak így tovább ;)

misisanta 2015.02.07. 17:29:47

Hihetetlen az, ahogy a dolgokat látod. Látszik a fotóidon, hogy rohadtul nem az eszköz minősége határozza meg a képeidet, sem az extra helyszínek. A Kelenföldi Erőműről fotóztál már? Szép kilátás lehet onnan a Kopaszi Gátra...én nem tudom, mert még nem másztam fel oda :D és egyhamar nem is fogok szerintem.
Budapest felett
süti beállítások módosítása